wtorek, 8 września 2015

Aloe Aqua Soothing Gel 92%, Łagodzący żel aloesowy

Witam! Większość z Nas zna niezastąpione właściwości aloesu. Osobiście jestem jego fanką w każdej postaci ;) Testowałam już wiele żelów aloesowych ( między innymi z Mizon- mój faworyt, Nature Republic- byłoby świetnie gdyby nie zawierał alkoholu, Gorvita- dostać go można w aptekach już od 10zł, Organic Heaven- apteka, około 30zł), dziś chciałabym przedstawić żel aloesowy od SKIN79.




Produkt ten jest uniwersalny, do stosowania na twarz, ciało i włosy. Ma za zadanie długotrwale nawilżać, koić skórę podrażnioną i regenerować. Aloes silnie wspomaga i przyspiesza gojenie uszkodzonej skóry. Zalecam schłodzenie żelu w lodówce, nałożony na twarz zmniejszy opuchliznę (zwłaszcza pod oczami :P) i zwęzi pory. Rzecz jasna w zimnej formie, także ujędrni i uśmierzy wrażliwą skórę.





Jest to lekki bezbarwny żel, który po zetknięciu z ciepłem skóry przybiera formę wodnistą. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu. Ma bardzoooo świeżą, przyjemną aloesową woń.
Cena to około 50zł za pojemność 300g.
Żelowe cudo umieszczone jest w grubym, plastikowym słoiczku o zielonej, transparentnej barwie.




Zastosowania żelu aloesowego:
  • MASECZKA NA TWARZ- często nakładam grubszą warstwą, uprzednio schłodzony.
  • KREM NAWILŻAJĄCY (najlepsza forma nawilżacza dla cery tłustej, wrażliwej)- dodaję kilka kropel dowolnego olejku, np. kokosowy, z pestek malin czy z drzewa herbacianego. 
  • PO GOLENIU/ DEPILACJI- nawilża i ''uspokaja'' podrażnioną skórę, także polecany dla mężczyzn.
  • ŻEL STYLIZUJĄCY DO WŁOSÓW- delikatniejsza i naturalna forma żelów drogeryjnych do układania fryzury. Raczej nie używam produktów do stylizacji włosów, za to duża uwagę poświęcam na ich pielęgnację. Żel aloesowy dodaję do odżywek i masek do włosów, co daje dużo lepsze wchłanianie zawartych w nich składników+ dodatkowe nawilżenie i wygładzenie włosów. Podobno nałożony żel na skalp daję efekt lekkiego push-up'u, lecz jeszcze nie stosowałam tej metody.
  • OKŁAD NA OCZY- nałożyć żel na wacik kosmetyczny, następnie umieścić na oczach. Nawilża i skutecznie zmniejsza opuchliznę.
  • NAWILŻAJĄCY KREM DO DŁONI I PAZNOKCI- działa wygładzająco na płytkę paznokcia. Mam manię dodawania olejków, więc i tutaj mieszam z dowolnym olejkiem :)
  • BALSAM DO CIAŁA- zaraz po kąpieli nakładam na mokrą skórę ciała. Dlaczego na wilgotną skórę? Otóż żel aloesowy ''wchłania'' wilgoć z zewnątrz do wewnątrz naszej skóry. Dlatego ważne jest, aby stosować go na wilgotną skórę lub mieszać z odrobiną olejku.
  • NA POPARZENIA SŁONECZNE LUB PODRAŻNIENIA- koi zaczerwienioną skórę. Jest też przydatny, kiedy testujemy nowy kosmetyk i niestety okazuję się, że nasza cera źle zareagowała, w takim wypadku świetnie się sprawdza, uspokajając naszą poirytowaną skórę.
  • NA TRĄDZIK- nakładany grubą warstwą na nasze ''niespodzianki'', szybko je zagaja, redukuję zaczerwienie (tutaj najlepiej stosować sam żel- bez dodatku olejku).
  • NA ZNISZCZONE KOŃCE WŁOSÓW- jako serum na końcówki, dodaję trochę żelu do olejku arganowego.


Żel aloesowy na pewno pozostanie ze mną na stałe ;) a podobno '' jak coś jest do wszystkiego, znaczy to, że jest do niczego''.. nie mogę się z tym stwierdzeniem zgodzić!

Ps. Alternatywą dla osób uczulonych na aloes jest np. żel z żyworódki (również dostępny w formie żelu, dostępny w aptekach. Wiem, że Gorvita ma dostępny taki żel, zdaję się że za mniej więcej 20zł).

19 komentarzy:

  1. Także lubię aloes w kosmetykach mam żel aloesowy safira, ten także jest zachęcający :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Safira jeszcze o nim nie słyszałam. Poszperam :p koniecznie muszę wypróbować hahah ;))

      Usuń
  2. Lubię Aloes. Świetna konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto! Jestem maniakiem jeśli chodzi o aloes hahah ;DDD

      Usuń
  4. Niedawno go zużyłam :D i go kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne pomysły! Chyba kupie ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten żel, jest świetny :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie czekam na swój i już nie mogę się doczekać :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam żel aloesowy, choć tego ze Skin79 akurat nie stosowałam :)
    P.S. Odnośnie substancji słodzących w Vitapilu - muszę wygrzebać pudełeczko z piwnicy, ale jutro sprawdzę i Ci odpowiem, dziś już tam nie pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D i przepraszam za kłopot >.<

      Usuń
  9. Mam go jeszcze z extraboxa i baaardzo go lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham aloes w kosmetykach. Miałam żel marki Nature Republic, który jakiś czas temu opisałam u siebie na blogu. Wahałam się nad nim oraz tym ze Skin79 ale ostatecznie wybrałam ten z wyższą zawartością aloesu w składzie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej niesamowity jak dla mnie jest z Mizon ( tyle, że nie jest sprzedawany w większej pojemności niż 50ml- jeśli dobrze pamiętam). Z Organic Heaven jest 100% :DD zostawia troszkę lepką warstwę i nie jest zbyt idealny w użyciu na krostki czy ranki, bo martwy naskórek farbuję na.. zielono.. xd

      Usuń
  11. A ja ciągle waham się między SKIN79 i HolikaHolika :) Ale muszę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Holiki jeszcze nie miałam ( ale jeszcze się w niego zaopatrzę :p), natomiast moim numerem jeden w działaniu jest od Mizon- tylko niestety zawiera 50ml, jeśli chcesz tylko do twarzy to z pewnością będzie wystarczający. Bardzo szybko zagaja ranki.

      Usuń
  12. Żałuję, że sobie nie zamówiłam tego pudła z cudami ze Skin79 :( Zamówiłam sobie ten śliczny aloes z Holika Holika, mam nadzieję, że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi ten z Holika xD' ano te pudełeczka poszły w przeciągu kilku godzin.. chyba najlepszy box od shiny xp

      Usuń