piątek, 25 września 2015

Jaśmin w kremie, Ziaja+ Dotleniający krem pod oczy, Mincer Retinol



Mam dość sporą wadę wzroku od najmłodszych lat, a więc często strzelałam chińczyka ;d i tak mi zostało do dziś. Mimowolnie mrużę oczy przez lata, co spowodowało u mnie szybko dobrze widoczne zmarszczki mimiczne wokół ''paczałek''. Powiada się, że oczy są zwierciadłem duszy- zapewniam Was.. są także zwierciadłem naszego zdrowia. Wiele chorób możemy odczytać z oczu. Pogłębiająca się wada wzroku, może świadczyć o niechcianych pasożytach. Wiecznie poszarzała skóra wokół nich i sińce, mimo dobrego wypoczynku- świadczyć możą o problemach z nerkami. Palenie papierosów- przyspiesza starzenie się skóry, tym samym zwiększa podatność na zmarszczki mechaniczne. "Wyłupiaste'' oczy- problemy z tarczycą, itp. itd.
Czasami nawet po wyleczeniu ( czy też ''opanowaniu'' chorób), objawy w wyglądzie nie znikają. W takiej sytuacji należy wspomagać się kremami i tuszować.
W kremach do oczu, szukam więc mocnego ujędrnienia i pogrubienia skóry. To nie będzie mój jedyny wpis o kremach pod oczy, ponieważ dalej szukam kremu, który dałby mi efekt ''WOW''. Dziś chciałabym przedstawić dwa kremiki, które są warte uwagi :) 




JAŚMIN W KREMIE, ZIAJA, ok. 10zł/ 15ml

Mam dosyć ostrożne podejście do kosmetyków z Ziai. Stosowałam już kilka produktów z tej firmy i nie byłam zadowolona nawet troszkę.. ale ten krem pod oczy mnie zaskoczył. Jest cielistego koloru, lekko kryje cienie- taki jakby krem BB tyle, że w wersji ''light'' :p z dodatkowego ''krycia'' raczej nie zrezygnuję, ponieważ ten krem naprawdę ma minimalną tonację.


Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie posiada zapachu i wygładza skórę. Nie wiem czy zmniejsza opuchliznę, ponieważ wszystkie kremy do oczu przechowuję w lodówce, to zawsze świetnie działa na opuchnięcie ;)
Co ważne, nie uczula. Mam wrażliwe oczy i rzadkością jest, aby nie piekły czy też łzawiły po użyciu kosmetyku. Tutaj zdecydowanie na plus.
Jedyną uwagą jest to, że krem niezbyt dobrze nawilża, więc jeżeli ktoś posiada bardzo suchą skórę, może okazać się niewystarczający pod tym względem.

To co uzyskałam stosując jaśmin w kremie to:
  • korekcja cieni (tylko wizualna)
  • zmiękczenie i wygładzenie naskórka
  • poprawa napięcia/ elastyczność
  • LEKKIE pogrubienie skóry/ gęstość
Jest to dość ciekawy kosmetyk i jak za 10zł całkiem fajnie działa :)





DOTLENIAJĄCY KREM POD OCZY, MINCER, ok. 20zł/ 15ml

Produkt zawiera aktywny tlen, retinol, koenzym Q10 i vit. C. Taka kombinacja brzmi zachęcająco :p dodatkowo posiada także kwas hialuronowy i wyciągi roślinne z lukrecji i świetlika- teraz to już idealna kompozycja składników :p ale.. nie oczekujmy, że krem zaraz zdziała cuda. Może i ładnie brzmią takie połączenia, tyle że co za dużo to nie zdrowo ( czasami hahah..:P).

Krem ma delikatny zapach, jest półtłusty, nie podrażnia oczu. Posiada biały kolor, podczas aplikowania zmienia trochę konsystencję na rzadszą. Pozostawia lekko tłustą warstewkę na skórze.




Co uzyskałam stosując ten krem:
  • ujędrnienie i wygładzenie
  • dobre nawilżenie naskórka
  • zmniejszenie widoczności zmarszczek
  • zmniejszenie widoczności sińców 
  • ulga dla spierzchniętych oczu



Oba kremy są bardzo wydajne. Szału nie robią, efekty są ''subtelne'' jak dla mnie- ale być może po prostu zbyt dużo oczekuję od kosmetyków :P jak wynajdę mój krem z efektem ''wow'', prędko się  z Wami nim podzielę ;)

Jakie kremy pod oczy polecacie? Czy znalazłyście już swój ''najulubieńsiejszy''? :p

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Sprawdzę, z Vichy używam antyperspirantu i moja mama kremu dla skóry dojrzałej- dobrze się sprawują :)

      Usuń
  2. Lubię produkty Ziaji. Również szukam dobrego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doborem kremu ciężka sprawa, na jednych działają, a dla innych nie są wystarczające ( co nie oznacza, że produkt jest zły ;) ). Za to zauważyłam, że olej kokosowy działa najlepiej na okolice oczu. Tylko na dzień może być za ciężki ;p

      Usuń
  3. Cóż, ja mam straszliwe cienie pod oczami- czego to ja nie próbowałam...Bez efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak z dietą? ;) sól może powodować sińce i mała ilość wody

      Usuń
  4. Ziaja znam, ale ten drugi w ogóle mi nie znany :) Polecam Bioderma Sensibio H2O lub tańszy Dermedic nawadniający pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam krem Oeparol (około 15 zł w aptekach) i krem z Alterry z winogronem i białą herbatą :)
    Znam krem z Ziai, lubię go ja i moja mama. Mincer mnie zaciekawił, chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehehe najbardziej podoba mi się ten budda na zdjęciu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochamy Ziajowe kosmetyki więc i ten nam przypał do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam krem pod oczy Lirene z prowitaminą D. Kosztuje nieco ponad 20zł, a bardzo przyzwoicie działa i jest bardzo wydajny :)

    =

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Award! :)) Więcej szczegółów oraz pytania tutaj:

    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/09/liebster-award-odpowiedzi-na-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Ziaji kosmetyki lubię ale kremu pod oczy jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak nie bardzo z Ziają.. ale ten krem nie zawiódł mnie aż tak jak inne z tej firmy, co mnie zaskoczyło :d

      Usuń
  11. Eee moja teściowa też go używa, znaczy Ziaji :D Bez rezultatów z tego co wiem, więc tak widocznie działa :d Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc Ziaja nadaję się tylko dla ''młodych"- najlepiej nastoletnich, u osób 30+ myślę, że nic konkretnego nie zdziała.. ale takie jest moje zdanie, może u kogoś lepiej się sprawdzają niż u mnie. Używałam jeszcze krem pod oczy z oliwką (jeśli dobrze pamiętam xd też Ziaja), niestety totalny bubel.. nie zużyłam nawet całej tubki, dosłownie NIC nie robił, żadnych efektów!

      Usuń
  12. Ja to potrzebuję jakiegoś mega natłuszczacza pod moje oczęta :(

    PS Nominowałam Cię do Liebster Award :D szczegóły znajdziesz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mega natłuszczacza doaruj sobie kremiki przeznaczone pod oczy, lepiej zainwestuj w dobre masło shea lub olej kokosowy i nakładaj na noc ;D

      Hoh jak miło <3 dziękuję :3 lol to już druga nominacja :d a jeszcze pierwszej nie zaczęłam pisać >.< mniejsza z tym i tak bardzo się cieszę, że o mnie pomyślałaś! :DD

      Usuń
  13. TY NADAL MNIE KUSISZ! Kochana, ostatnio skojarzyłam Ciebie (profil facebookowy prywatny xD) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rzesz.. Tyś jest WSZĘDZIE! XD' gdzie? jak? skąd? jak możliwe mnie skojarzyć?? 'xD ja jestem tak od wielu lat ''uprywatniona'' na maksa, że aż dziw jak ktoś mnie wynajduję na tym face xD hola to mnie dodaj do znajomych! pospamuję Cię i na priv ahahah.. >:D

      Usuń